Co robić?

Ocena:
0
Witam!
Zaczne od poczatku mam 176cm wzrostu, ważę 56kg. Mam za soba wiele diet; głodówek, diet cud, 1000kcal a nawet 500kcal, diete kapuscianą, owocowa, warzywną a ostatnio dukana. Mój metabolizm się na tyle rozregulował, iż WC odwiedzam raz góra 2 razy na tydz. Cwicze codziennie po 1h godz, nie jem słodyczy ani tłustychpotraw, staram sie jesc 5 małych posiłków dziennie i pic duzo wody. Mimo tych czynników moja waga stoi , nic nie chudne. Mam otyłe uda co może sie wydawac dziwne chcialabym by moje cwiczenia przynosily mi korzysci. Nie umie normalnie jesc-boje sie, ze po zjedzeniu wiekszej ilosci weglowodanów przytyje. co mam robic? w jaki sposób układac swój jadłospis. w jakie pokarmy go wzbogacic? brazowy ryz? mieso? prosze o pomoc gdyz sama sobie nie radze.
pozdrawiam, diana

3 odpowiedzi

Ocena:
0
Myślę Diano, że tutaj raczej celem nie ma być dalsze chudnięcie, bo waga jest bardzo niska przy Twoim wzroście,. Tutaj raczej celem powinna być zmiana budowy w określonych miejscach ciała. Wielokrotnie powtarzane eksperymenty z dietami zaowocowało silnym spowolnieniem metabolizmu. Świadczyć o tym mogą również istniejące problemy z zaparciami. Nie wiem jak ta obecna dieta wygląda, ale obawiam się, że nie jest z nią najlepiej. Domyślam się, że podaż kalorii wciąż utrzymuje się na bardzo niskim poziomie, co przy codziennym wysiłku i wysokości ciała 176cm nie pozwala temu metabolizmowi nawet odrobinę ruszyć z miejsca. Jeżeli ta dieta nie będzie miała docelowo przynajmniej min. 1700-1800kcal, będzie trudno cokolwiek zrobić. Myślę, ze podstawą dalszego postępowanie powinno być wzbogacanie i urozmaicanie obecnych posiłków. Proszę mi uwierzyć, że teraz wygląda to tak jakbyśmy chcieli rozpalić ogień do spalania tłuszczu mokrymi kamieniami. Można próbować się męczyć do końca, ale ognisko z tego nie powstanie. Drugim pomocnym czynnikiem mogą być odpowiednio ukierunkowane ćwiczenia na dolne partie ciała, w czym na pewno dopomoże wykwalifikowany instruktor.
14.10.2010 20:12
Przyjmuję w poradniach:
Kraków • Ostrów Wielkopolski

dr Dariusz Szukała
Dobry Dietetyk
Owszem, zagadza sie. Chciałabym wkoncu cos z tym zrobić tylko nie bardzo wiem od czego zacząć. Jakie posiłki jesć bo nie narobić sobie krzywdy? Miałam robione analizy składu ciała i wynika z niej, ze mam za mało tłuszczu ale jest to oczywiste, masy beztłuszczowej jest w normie, wody mam za mało a piję nawet 4l dziennie.
Potrzebuję jakis wskazwek co z czym łaczyć, co wybierac w pierszej kolejnosci. Chciałabym poprawić swój metabolizm gdyz przed rozpoczęciem diet nie miałam z tych problemów.
Co do instruktora to mam zamiar się za to wziąsć bo fachowa pomoc to podstawa.
Diana.
Jeżeli chodzi o dietę, to myślę, że najlepszym rozwiązaniem byłoby jednak przygotowanie programu żywieniowego przez specjalistę. W celu ustalenia optymalnego planu dietetycznego ważne jest bowiem zdiagnozowanie obecnej diety oraz szeregu różnych czynników, które mogą być pomocne dla właściwego podjęcia dalszych kroków. Wydaje się to w obecnej sytuacji, kiedy masz już za sobą sporo różnych diet, najbardziej rozsądne.
Odpowiedz w tym wątku