Dieta i suplementacja przy redukcji

Ocena:
0
Witam, ćwicze 4 razy w tygodniu na siłowni po kazdym treningu biegam godzinę. Chce wpomóc się przy redukcji suplementami.
Ważę 95kg przy wzroscie 193.
Chciałbym wpomóc się bcaa planuje 5g w dni treningowe i 15g w nietreningowe. Zawsze na czczo 5g a w dni treningowe dodatkowo 5 g przed treningiem i 5g po. Dodatkowo odżywka białkowa. Nie chce spalaczy nie wiem czy to dobrze.
Dziennie planuje przyjąc 2700 kcal ok 250g białka 300g węglowodanów i 50 tłuszczy.
Czy dobrze to wszystko zaplanowalem?

1 odpowiedź

Ocena:
0
Witam Jakubie. Stosowanie tak wysokich dawek aminokwasów rozgałęzionych na dobę, jeszcze przy znacznie podwyższonej podaży białka w diecie nie bardzo ma sens. Tak naprawdę to nic istotnego nie wnosi poza wzmożonym katabolizmem dostarczanych aminokwasów. Nie ma to ani żadnego wpływu na przyspieszoną redukcję tkanki tłuszczowej ani na wzrost masy mięśniowej. BCAA można rozważyć jedynie w okolicach okołotreningowych. Przy tak wysokim spożyciu białka, podaż aminokwasów przed treningiem jak również po treningu będzie wystarczająca na poziomie 3g/porcję. W dni wolne nie ma uzasadnienia ich stosować. Generalnie podaż BCAA w Twoim przypadku będzie wystarczająca na poziomie 8g na dobę. .
13.07.2014 20:28
Przyjmuję w poradniach:
Kraków • Ostrów Wielkopolski

dr Dariusz Szukała
Dobry Dietetyk
Odpowiedz w tym wątku