Jakie ćwiczenia?

Ocena:
0
Witam!
Stosuję zbilansowaną dietę i w ciągu 4 tygodni schudłam 4.6 kg. Codziennie chodzę na godzinny spacer. Zauważyłam, że moje ciało zaczyna się robić "rzadsze". Brzuch się zrobił miękki i zaczyna opadać, na rękach w części górnej zaczęło mi "latać" ciało czyli zaczęły się robić takie "nietoperki". Qrcze, nie wiem czy to co napisałam jest zrozumiałe ;). Jakie ćwiczenia mogłabym robić w domu ,żeby ciało nabrało sprężystości? Grupowe ćwiczenia raczej są niemożliwe, ponieważ mam schorzenia kręgosłupa, zakrzepicę w lewej dolnej kończynie, miałam kilka lat temu operowaną/zabezpieczaną siatką / przepuklinę brzuszną i pępkową ...W związku z tym nie wszystkie ćwiczenia na takich zajęciach mogę wykonywać. Wolałabym w domu ćwiczyć...Mam ciężarki, czy ćwiczenie z nimi sprawi, że moje górne kończyny nie będą wyglądać jak skrzydełka ptaszka ,a brzuch jak fartuszek ? Proszę o pomoc...

1 odpowiedź

Ocena:
1
Witam serdecznie. W takim przypadku najbardziej zalecane będą ćwiczenia z obciążeniem (np. ciężarkami), które wpływają efektywnie na wzmocnienie masy beztłuszczowej, a co za tym idzie korzystne ujędrnienie ciała. Dzięki odpowiednio dobranym ćwiczeniom można korygować skład ciała w dowolny sposób, nadrabiając te partie mięśni które wymagają właśnie szczególnej uwagi. Należy także pamiętać, aby dieta nie była zbyt rygorystyczna kalorycznie, gdyż to może być także jednym z powodów obserwowanych zmian.
15.05.2012 12:01
Przyjmuję w poradniach:
Kraków • Ostrów Wielkopolski

dr Dariusz Szukała
Dobry Dietetyk
Odpowiedz w tym wątku