Maksymalne spalanie tkanki tłuszczowej

Ocena:
0
Witam! Jako,że to mój pierwszy post chciałbym pogratulować i podziękować za taki serwis w sieci.

Wracając do tematu. Chciałbym maksymalnie wykorzystać chwilę w których jest spalana tkanka tłuszczowa tylko już pogubiłem się w tych teoriach.
Pierw dieta-manipulacja węglowodanami. Białko stałe 160g i tłuszcze stałe 80g.
Węglowodany w niskie dni-150,średnie-200,wysokie 240.
Trzy pierwsze posiłki białkowo węglowodanowe,trzy kolejne białkowo tłuszowe.
Waga 63,wzrost 175. Celem moim jest jasne przejrzyste odkrycie kostki na brzuchu.


1. Po treningu siłowym ((po dwóch posiłkach)3 razy w tygodniu,za 4 treningiem są trenowane nogi,po nich odpoczywam)wykonuję bezpośrednio aeroby pierw było 25 min teraz będzie 30. Czy robię dobrze przechodząc na czczo z siłowni do aerobów? Niby rozsądnie się zabezpieczyć BCAA?
Czy lepiej łyknąć węglowodany(proste czy złożone?)? A może białko? Oraz czy od razu po tych aerobach spożyć posiłek? Czy jeszcze dać odczekać organizmowi?

2. Podobne pytanie dotyczące interwałów,które będę wykonywał w dni wolne od siłowego po pierwszym posiłku. Czy od razu po interwałach jeść? I czy lepiej przed nimi węglowodanów za dużo nie jeść?

Mam nadzieję,że jakoś to zwięźle ułożyłem hehe.
Z góry dziękuję za odpowieźd i pozdrawiam.

1 odpowiedź

Ocena:
0
Witaj Łukaszu. Jeżeli Twój poranny trening siłowo-aerobowy nie jest zbyt rozciągnięty w czasie a także nie jest zbyt wyczerpujący to oczywiście możesz go wykonać na czczo. Nie powinieneś jednak rozdzielać tych treningów żadną formą dożywiania, lecz całą odnowę żywieniowo-suplementacyjną przeprowadzic po zakończeniu obu treningów. Zarówno przed jak i po treningu warto przyjąć w Twoim przypadku ok. 3g BCAA. Mniej więcej po 30 min od zakończenia aerobów możesz zjeść posiłek (to czas niezbędny dla wznowienia prawidłowej pracy przewodu pokarmowego). Pierwszy Twój posiłek (jeżeli nie uwzględniałeś odżywki w-b) może zawierać węglowodany o wyższym indeksie glikemicznym, do tego oczywiście białko i mało tłuszczu. Jeżeli natomiast będziesz organizm regenerować w pierwszej kolejności odżywką, następujący po niej posiłek może się charakteryzować niższym indeksem glikemicznym. Po treningu interwałowym, również odczekaj ok. 30 min i oczywiście możesz zjeść normalny posiłek. Na koniec chciałem tylko zaakcentować, że wystrzegaj się zbyt dużych "manipulacji" w diecie, bo to największy wróg "kostki na brzuchu". Na spalanie tłuszczu nic lepiej nie działa jak stabilna dostawa energii i wszystkich składników odżywczych. Pamiętaj, organizm nie rozlicza Cię osobno z każdego dnia, tylko w sposób cykliczny (co kilka-kilkanaście dni) dlatego wprowadzanie tego typu rotacji węglowodanami nic istotnego nie wnosi poza chaosem.
11.11.2013 17:47
Przyjmuję w poradniach:
Kraków • Ostrów Wielkopolski

dr Dariusz Szukała
Dobry Dietetyk
Odpowiedz w tym wątku