Plan treningowy

Ocena:
0
Witam, od ponad roku uprawiam sport - zimą ćwiczę w domu różne zestawy, latem jeżdżę rowerem, na rolkach.

Mam 24 lata, 165 cm, 61kg i moim celem jest -5kg - głównie z ud (57cm udo).
Odnośnie diety jem teraz 1900kcal.

Proszę o pomoc w ułożeniu treningu, który mogę wykonywać w domu.

Chodzi mi o to jak to wszystko rozłożyć
chciałabym wykonywać 3 razy w tygodniu kilerEwy Chodakowskiej ( treinng oparty na interwałach)- chociaż jak najbardziej mogę z tego zrezygnować jeśli jest taka potrzeba.
Proszę o pomoc jak ćwiczyć w domu czy np. jeden dzień poświęcić na nogi,
drugi kardio , nastepny brzuch itp.
czy robić całościowo.

Równiez chciałabym dodać ćwiczenia siłowe - chcę kupić kettla i ćwiczyć 3 razy w tygodniu z obciążeniem.

Przez ten cały czas ( rok) dużo ćwiczyłam i niestety chyba muszę wprowadzić zmiany w ćwiczeniach gdyż nie ma efektów.

dodam, że kiedyś jadłam ok 1200 kcal i ćwiczyłam róniez intensywne treningi :( dlatego może cięzko mi teraz schudnąc.

dodam, że ćwiczę 6 razy w tygodniu, niedziela zazwyczaj jako dzień wolny

PS jeżeli byłaby możliwośc proszę o radę jaki rodzaj treningu wykonywać, z jaką intensywnością oraz przez jaki czas.
bede wdzięczna

pozdrawiam serdecznie!

1 odpowiedź

Ocena:
0
http://zbednecentymetry.blog.onet.pl/2014/03/28/cos-na-uda/ Jest to link z ćwiczeniami, które pomogły mi i innym zmniejszyć obwód swoich ud i je ujędrnić, ; ) Są bardzo krótkie bo ok 5 minut i łatwe, a po mimo tego przynoszą efekty w niedługim czasie. Powodzenia Lili, ; )
A w czasie ciąży też nie ma żadnych przeciwwskazań do takich ćwiczeń coś jak np. http://wodadladziecka.pl/expert_articles/cwiczymy_i_nawadniamy_w_ciazy?
Ja mogę napisać, że warto wybierać też "lepsze dla zdrowia" rozwiązania na co dzień - wchodzenia po schodach zamiast windy, wysiadanie dwa przystanki wcześniej i przejście tego dystansu na własnych nogach. Pozornie to co wydaje się nieważne oddziałuje na nas w znaczącym stopniu - bo np. jest wykonywane regularnie w drodze do pracy czy szkoły, a często o tym zapominamy! No i jeszcze jedno. Często jak przechodzimy na dietę to zapominamy o ruchu, a to poważny błąd (odsyłam tutaj zdrowienacodzien.pl/a-55-cwiczenia-na-diecie/ po więcej informacji). Myślę, że warto pracować nad tym bo te dwa aspekty są chyba dosyć istotne w walcze o zdrowe, wysportowane ciało.
Odpowiedz w tym wątku