Rower stacjonarny

Ocena:
0
Jak ćwiczyć na rowerze stacjonarnym aby widać było efekty?
Dietę mam ułożoną 1500 kcal
Wzrost 159 cm
Waga 62 kg

1 odpowiedź

Ocena:
0
Witaj! Jeśli wcześniej Panie nie ćwiczyła, to należy zacząć spokojnie - 4 razy w tygodniu - około 40 minut. Jeśli niema Pani pulsometru, to najlepszą metodą szacującą intensywność będzie subiektywne odczucie zmęczenia. Najlepiej po 5 minutowej spokojnej rozgrzewce jechać w tempie powodującym delikatną zadyszkę (niemożność kontynuowania jazdy z zamkniętymi ustami). Z biegiem czasu spokojnie może Pani wydłużyć trening do 1 godziny. Ostatnie 5 minut proszę przeznaczyć na rozjazd czyli spokojną jazdę wyrównawczą. Nie podała Pani swojego wieku, ale zakładam, że jest Pani młodą i zdrową osobą. Jeszcze jedna cenna uwaga. Z doświadczenia pacjentów wiem, że jazda w domu na rowerze stacjonarnym nie przynosi spektakularnych efektów. Po chwili trening się nudzi a intensywność spada. Życzę Pani jednak wytrwałości i osiągnięcia zamierzonych celów !
13.10.2012 22:03
Przyjmuję w poradniach:
Kraków

http://www.kozela.dobrydietetyk.pl/
Bardzo cenna odpowiedź. Miałam rower stacjonarny i ponownie chciałam go kupić, ale przypomniałam sobie o tym, że ,,Z doświadczenia pacjentów wiem, że jazda w domu na rowerze stacjonarnym nie przynosi spektakularnych efektów''. Może warto spróbować chodzenia na kijkach-dla mnie po prostu rewelacja. Pozdrawiam
Odpowiedz w tym wątku