Sterydy a otyłość

Ocena:
0
Witam mam 37lat choruje na reumatoidalne zapalenie stawów i ze względu na chorobę zazywam sterydy metypred 8mg przez który moja masa ciała z 60 kg skoczyła do 90kg oraz cholesterol całkowity 8 mmol/L I nadciśnienie ,choruje na odmiedniczkowe zapalenie nerek . Proszę o poradę jak powinnam się odżywiać i gdzie powinna się zgłosić do poradni. Pozdrawiam.

2 odpowiedzi

Ocena:
0
Widac dietetycy tutejsi nie mają pojęcia jak Ci pomoc :)
Odpowiedz w tym wątku
Ocena:
0
Witam Pani Elżbieto. Oczywiście w przypadku sterydoterapi waga może rosnąć. Wiąże się to również z obniżeniem metabolizmu, wzrostem poziomu glukozy oraz cholesterolu we krwi. W tym wypadku należy jednak przestrzegać ścisłej diety niskokalorycznej - na poziomie PPM, niskosodowej i bogatej w potas. Przypadek jest na tyle skomplikowany że wymaga pomocy dietetyka. Proponuję zadzwonić do dietetyka przyjmującego w pani miejscowości i opowiedzieć o problemie. Proszę skorzystać z zakładki "znajdź dietetyka". Pozdrawiam!
03.10.2013 22:34
Przyjmuję w poradniach:
Kraków

http://www.kozela.dobrydietetyk.pl/
Odpowiedz w tym wątku