Suplementacja

Ocena:
0
Witam serdecznie,

mam pytanie odnośnie posiłku potreningowego przy treningach nastawionych na redukcję. Trenuję 3-4 razy w tygodniu, są to ćwiczenia siłowe/wzmacniające oraz zawsze około 30 minut cardio na bieżni lub orbitreku. Stosuję się do zbilansowanej i zdrowej diety, jednak mam pytanie dotyczące posiłku potreningowego. Czy wystarczające jest spożycie odżywki białkowej z np. kiwi/borówkami?? Dodam, że trenuję późno wieczorem.

Jeszcze pytanie dotyczące BCAA, czy włączenie tego suplementu będzie mieć wpływ na przyspieszenie osiągnięcia efektów? Jak ją stosować?

Pozdrawiam,
Iga

1 odpowiedź

Ocena:
0
Witaj Igo. Jeżeli kończysz trening bardzo późno, a Twoim celem jest redukcja masy ciała, to zastosowanie odżywki białkowej z dodatkiem owoców będzie jak najbardziej słusznym rozwiązaniem. Pamiętaj jednak, aby poranny posiłek był za to bardziej energetyczny i treściwy. W Twoim przypadku można jak najbardziej uwzględnić dodatkowo aminokwasy BCAA. Pierwszą porcję zalecam w ilości ok. 3g 45min przed treningiem i dodatkowo 2 razy dziennie po2g między posiłkami.
07.10.2014 18:14
Przyjmuję w poradniach:
Kraków • Ostrów Wielkopolski

dr Dariusz Szukała
Dobry Dietetyk
Odpowiedz w tym wątku